پارس سریر کالا

شرکت پارس سریر کالا

شرکت پارس سریر کالا پیشرو در حمل و نقل بین المللی هوایی با دارا بودن شعب و نمایندگی در اقصی نقاط جهان از جمله چین، سراسر اروپا، دبی و ترکیه ؛ متشکل از کادری مجرب و متخصص آماده خدمت رسانی در کلیه فرایند زنجیره تأمین کالا به تمامی بازرگانان و مشتریان گرامی می باشد.

کارشناسان این شرکت آماده پاسخگویی و ارائه مشاوره تخصصی در زمینه کلیه مراحل حمل و ترخیص محموله ، بسته به نیاز مشتری می باشند.
شرکت پارس سریر کالا ارائه دهنده کلیه خدمات حمل کالا به دو شیوه پست سریع هوایی اکسپرس (Courier Service) و کارگو با بهینه ترین روش حمل و کوتاهترین زمان ممکن می باشد. گستره ی وسیع قابلیت ها و خدمات ما امکان حمل انواع محموله ها از اسناد و نمونه ها تا کالاهای حساس و کالاهای با اوزان سنگین را فراهم می آورد .

انسان موجودی است اجتماعی که تداوم حیات وی در قالب تشکیل اجتماعات انسانی میسر بوده و برای تامین نیازهای متنوع خود، اقدام به مبادله با دیگران کرده است و در طول تاریخ آن را رشد و توسعه داده است.

امروزه کار مبادله و امور مربوط به داد و ستد کالاها و خدمات، همزمان با افزایش جمعیت، پیشرفت های علمی و متنوع تر شدن نیازهای جامعه، بسیار وسیعتر و پیچیده تر از گذشته شده است و دامنه وسیعی از فعالیت های انسانی را در بر گرفته است.

هر چند امروزه واژه بازرگانی مترادف با تجارت و مبادله به کار می رود، اما تفاوت هایی با یکدیگر دارند که با ملاحظه تعریف آنها، این تفاوتها بهتر مشخص می شود.

پارس سریر کالا
پارس سریر کالا

شرکت پارس سریر کالا با دارا بودن دفاتر فعال در کشور چین ( شنزن و هنگ کنگ ) با همراهی کارشناسان و مشاوران حرفه ای به عنوان یکی از برترین خـطوط اختصاصی چین ، آمـاده خدمـت رسـانی به مـشتریان محترم می باشد. خدمات زیر به صورت تخصصی، بدون محدودیت وزنی توسط این شرکت ارائه می گردد :

شرکت PSK Cargo ارایه دهنده خدمات پست سریع هوایی و حمل هوایی کارگو از سراسر دنیا به ایران ( آمریکا – کانادا – اروپا – آسیا ) دارای دفاتر فعال در کشور چین شهر شنزن و کشور امارات متحده عربی شهر دبی و نمایندگی های فعال در سراسر دنیا

شرکت کشتیرانی پارس سریر کالا با دارا بودن مجوز رسمی از سازمان بنادر و کشتیرانی و عضویت در انجمن های داخلی نظیر «انجمن کشتیرانی و خدمات وابسته» و انجمن های معتبر خارجی و نمایندگی انحصاری خطوط کشتیرانی PSK Cargo، مفتخر است

جابجایی کالا با استفاده از خطوط جاده‌ای، ترانزیت زمینی یا جاده‌ای است. کامیون‌ ترانزیت، که همه‌ی ما نمونه‌های آن را در جاده‌ها دیده‌ایم، از آشناترین تصاویر ترانزیت زمینی است. این روش، بسیار مقرون‌ به‌ صرفه و بسیار پرکاربرد است. زیرا دسترسی آن بسیار آسان‌تر از روش‌های دریایی، هوایی یا آبی است. ترانزیت زمینی، کاربرد گسترده‌ای بین کشورهای نزدیک به‌هم دارد.

01.
ما خلاق و حرفه ای هستیم
02.
همیشه در حال بهبود
03.
صادق و قابل اعتماد
0
سال تجربه