محل نقل دریایی
خدمات فورواردری دریایی :

شرکت پارس سریر کالا در زمینه حمل نقل دریای با بهرگیری از دانش روز این صنعت و تجربه سالیان متمادی و همراهی کارشناسان مجرب آماده خدمات رسانی به کلیه مشتریان گرامی می باشد. کارشناسان ما بهینه ترین مسیر را با توجه به نیاز مشتری در قالب NVOCC و فورواردری ارایه می نمایند . این خدمت شامل سرویس وارداتی و صادراتی زیر می باشد .

حمل کالای کانتینری FCL
حمل کالای خرده بار LCL

بصورت مستقیم (بدون CROSS STAFF ) از چین و اروپا

حمل کالای فله Break Bulk
خدمات حمل چندوجهی Multi Modal
سرویس Cross stuff کالا و Trans shipment
خدمات حمل کالاهای یخچالی
انجام کلیه تشریفات و عملیات گمرکی در مبدأ
اخذ مجوزهای لازم

جمع آوری بار،انبارداری ،بسته بندی

تهیه بارنامه و اظهارنامه های وارداتی
ارائه خدمات صادراتی و کانتینری در تهران و بنادر ایران
ارائه خدمات و ترخیصیه
حمل کالاهای پروژه ای و ویژه خودرو

خدمات حمل دریایی این شرکت بصورت NVOCCاز کشورهای ذیل بصورت متداول انجام می پذیرد.

یکی از روش های حمل و نقل دریایی روش NVOCC (Non Vessel Operating Common Carrier) میباشد.

در این روش شرکت های بزرگ حمل و نقل با در اختیار داشتن کانتینرهای مختص خود اقدام به جابجایی اجناس و بار خود میکنند. اما برای این جابجایی نیاز به کشتی هایی دارند به همین کشتی های مختلف را اجاره کرده و از طریق آن ها برای جابجایی کانتینرها اقدام میکنند.

حمل بار NVOCC مزیت هایی نسبت به روش های دیگر حمل و نقل دارد. مثلا در این روش احتمال خسارت دیدن کانتینرها کمتر است زیرا طبق قرارداد بسته شده با شرکتی که کشتی را در اختیار خود دارد مسئولیت سالم رسیدن تمامی محصولات و کانتینرها با آن خواهد بود به همین دلیل مطمئنا بالاترین دقت و امنیت در جابجایی و حمل و نقل توسط شرکت کشتیرانی در نظر گرفته میشود و شرکتی که کانتینرهارا در اختیار دارد یک کشتی با امنیت کامل و تمامی امکانات و خدمات تحویل خواهد گرفت.

ما در PSKCargo با در اختیار داشتن حدود 3000 کانتینر اختصاصی همواره یکی از پیشگامان حمل و نقل دریایی به روش حمل بار NVOCC در کشور بوده ایم.