حمل و نقل هوایی
حمل هوایی

شرکت پارس سریر کالا با دارا بودن مجوز حمل و نقل هوایی از هواپیمای کشور و مسیر های اختصاصی ترخیص کالا در گمرک امام خمینی آماده ارائه خدمات حمل هوای به شیوه پست سریع هوایی (Couricr Scr VICC) و کارگو ( Air Cargo Services ) با بهترین روشهای حمل انواع محموله ها از اسناد و نمونه ها تا کالاهای حساس و کالاهای با اوزان سنگین را فراهم می آورد.

حمل اکسپرس
حمل بصورت تک بارنامه
حمل بصورت تجمیعی
حمل داخلی از درب کارخانه یا شرکت
حمل تخصصی تمامی کالاهای حساس
امکان اظهار گمرکی مجزا در مبدا

امکان اظهار گمرکی مجزا در مبدا برای کالاها در صورت درخواست مشتری

حمل کالا از ۵۰۰گرم تا +۱۰۰۰کیلوگرم
بسته بندی و انبارداری
تجمیع محمولات هوایی Co
تفکیک محمولات هوایی

سرویس ارسال اسناد و مدارک

سرویس حمل اسناد و مدارک یکی از سرویس های فوق حساس در دنیا میباشد که شرکت های کمی ارائه دهنده این نوع سرویس هستند، زیرا این نوع حمل و نقل بسیار حساس بوده و باید امنیت بالایی داشته باشد. در صورت فاش شدن و یا از دست دادن اسناد تمامی عواقب آن برعهده شرکت حمل و نقل خواهد بود. در سرویس حمل اسناد که یکی از زیر شاخه های حمل و نقل هوایی و پست سریع بین المللی می باشد ما مدارک مهم شما را در شرایطی تضمین شده و با رعایت همه جوانب در کوتاه ترین زمان برای شما جا به جا میکنیم. یکی از بزرگترین مزیت های سرویس حمل اسناد به صورت هوایی سرعت تحویل آن می باشد

سرویس حمل هوایی بار سنگین

بطور معمول کمتر از 1% از حمل و نقل اجسام سنگین در دنیا توسط هواپیما انجام میشود با این حال یکی از مهم ترین نوع حمل و نقل در دنیا، حمل و نقل بار سنگین با استفاده از هواپیما میباشد.

در روش های حمل و نقل هوایی باید توجه ویژه ای به مواد فاسد شدنی مانند سرم ها و اندام های اهداکننده انسانی، کالاهای با ارزش مانند الماس و طلا، کالاهای خطرناک، باتری ها و… نمود، یکی از موارد مهمی که باید توجه ویژه ای به آن شود حمل اجسام سنگین میباشد.

از مزایای حمل هوایی بار سنگین میتوان به سرعت انجام آن اشاره کرد، اجسام در سریع ترین زمان ممکن بین کشورهای مختلف جابجا میشوند زیرا شما در حال استفاده پست سریع بین المللی به صورت هوایی هستید.

یکی از خدمات ما در شرکت ستاره آبی دریا ارائه سرویس حمل هوایی بار سنگین میباشد و تا به امروز حمل و نقل سنگین زیادی را با موفقیت پشت سر گذاشته ایم. در واقع مفتخریم که اعلام کنیم ماهایانه قادر به حمل نزدیک به 25 تن کالا از طریق پست سریع هوایی می باشیم .

AIR CHARTER چیست ؟

سرویس حمل کالای خطرناک

شرکت پست سریع PSK Cargo این اطمینان را به شما میدهد که حمل کالاهای خطرناک شما را بدون خطر در دست گیرد و آرامش خیال را برای شما فراهم آورد بنابراین ما کالاهای خطرناک را به بهترین شیوه ، از قبیل رزرو سریعترین پرواز مستقیم، هماهنگ کردن حمل دریایی، بارچینی و بسته بندی مناسب، و همچنین با عکس العمل به موقع با اطلاع از قوانین داخلی و بین المللی برای شما حمل می کنیم.
مواد و کالاهای خطرناک بایستی بر اساس شرایط و ضوابط خاص و بین المللی حمل هوایی،حمل دریایی بسته بندی شده باشد و این بسته بندی می بایست با کیفیت بالا و با ساختار مطمئن و به منظور جلوگیری از نشت و تراوش در شرایط تغییرات دمایی و رطوبت و فشارو ارتعاش انجام گرفته باشد. بسته بندی بار بنا به ماهیت آن متفاوت بوده و در مواجه مستقیم با سایر مواد برای جلوگیری از فعل و انفعالات شیمایی مصون و محفوظ شده باشد.
از این رو حمل کالای پرخطر فرایندی کاملا تخصصی بوده و مستلزم رعایت موارد زیر می باشد
• استفاده از ظرف مناسب و مطابق با استاندارد بین المللی
• رعایت کامل محدودیت مقدار در هر بسته
• رعایت دستورالعمل های بستخه بندی
• استفاده از مواد نشت گیر و جاذب
• علامت گذاری و برچسب گذاری سطوح خارجی بسته ها
• تهیه کردن اسناد و مدارک مورد نیاز
• جداسازی کالاهای خطرناک ناسازگار
• جلوگیری از حمل کالاهای خطرناکی که با هواپیمای باری و یا مسافری ممنوع است

حمل و نقل هوایی
خدمات بار هوایی | حمل‌ونقل هوایی با PSKCARGO

خدمات بار هوایی | حمل‌ونقل هوایی با PSK Cargo ، جابجایی بار با هواپیما، سریعترین روش جابجایی بار بین کشورهای مختلف است. انواع خدمات بار هوایی سریع و ایمن هستند و در عین حال، تنوع خدمات رفاهی زیادی دارند. البته به وضوح، هزینه حمل بار از طریق جاده‌ای یا دریایی نسبت به خدمات بار هوایی ارزان‌تر هستند. به همین علت عموما بارهای خاص و با ارزش، که باید در زمان کوتاهی به مقصد برسند، با هواپیما جابجا می‌شوند. یک مثال بارز برای استفاده از حمل‌ونقل هوایی جابجایی دارو‌های خاص هستند. از آنجا که انواع دارو باید به موقع به بیمار برسد، انتقال سریع با هواپیما تنها راه پیش رو برای ارسال داروها و کمک‌های پزشکی است.