حمل و نقل جاده ای

حمل و نقل زمینی و ترانزیت :

در شرکت پارس سریر کالا ارائه خدمات حمل و نقل جاده ای در زمینه کالاهای وارداتی از ترکیه و کشورهای اروپایی به تمامی گمرکات کشور با کامیون های ایرانی و خارجی بسته به درخواست مشتریان در سریعترین زمان ممکن انجام می پذیرد.

خدمات حمل بار با کامیون

 حمل بار با انواع کامیون های چادری ، یخچالی ، کانتینر بر ، کفی ، سه محور …

 حمل محصولات زمینی خورده بار گروپاژ ( Less Then Truck Load )

 حمل محصولات یخچالی توسط کامیون های دربست

 حمل کالای حجم با کمرکش ، بوژی ، رو-رو و تیغه و….

 خدمات تغییر استاد در کشور ثالث (Switch B/L)

 ترانزیت داخلی ، ترانزیت خارجی ، حمل محموله های ترافیکی

نکاتی در مورد انواع حمل و نقل جاده‌ای

حمل و نقل زمینی در حال حاضر به عنوان رایج‌ترین سیستم حمل و نقل داخلی شناخته می‌شود. سهم این روش حمل و نقل برای حمل و نقل‌های داخلی، چیزی نزدیک به 85 درصد است. این موضوع نشان می‌دهد که روش حمل و نقل زمینی، تا چه اندازه برای یک کشور اهمیت دارد.

از آنجایی که ایران کشور بسیار پهناوری است، دولت اهمیت بسیار زیادی برای سیستم حمل‌ و‌ نقل‌ زمینی‌ قائل بوده و است. از گذشته تا به امروز این روش حمل و نقل با سازماندهی مناسبی همراه بوده است.

تاریخچه حمل و نقل زمینی

حمل‌ و‌ نقل‌ زمینی‌ تاریخچه و قدمت بسیار زیادی داشته و از زمان حیات بشر تاکنون، این سیستم مورد استفاده قرار گرفته است. مهم‌ترین اسناد در خصوص سیستم حمل و نقل زمینی، به زمان حمل و نقل در راه ابریشم بازمی‌گردد. این جاده در حدود سده دوم پیش از میلاد مسیح ساخته شده و تا سده شانزدهم قبل از میلاد، به مدت حدود 1800 سال یک جاده معتبر بازرگانی و تجاری لقب گرفته است. این مسیر در حال حاضر هم به عنوان یکی از مشهورترین جاده‌هایی است که برای حمل و نقل زمینی مورد استفاده قرار می‌گیرد.